Vår mat

Matglädje från grunden

Cedergrenska Mat levererar god, smakrik och hälsosam mat till Täby förskola. Måltidsstunden är en lugn stund med gott om tid för att äta, samtala och reflektera. På Cedergrenska Mat tror vi på att mat spelar en central roll för elevernas välmående och prestation i skolan och strävar därför efter att erbjuda näringsrik, hälsosam och högkvalitativ mat till barn och elever inom Cedergrenska. Med passion för god mat och omsorg om elevernas välbefinnande vill vi skapa  en atmosfär av matglädje där varje måltid blir till en positiv upplevelse.

Här hittar du veckans matsedel >
Här kan du läsa mer om Cedergrenska Mat >